Vårt mål med produktet er å gi en garanti for at uhell ikke skjer, er supportavtale er obligatorisk for en leveranse av Robot Gatekeeper. Avtalen inkluderer skifte av alle deler og komponenter så lenge avtalen gjelder.
|
|
|
|
|
|
|
|
Utvikling og produksjon av Robot Gatekeeper har vært gjort ut fra en “mer-ut-av-mindre” filosofi, hvor unødige kostnader er kuttet bort for å kunne tilby en fullverdig og reelt risikoreduserende løsning til en akseptabel pris. Filosofien har gjennomsyret produktutviklingen også med tanke på forvaltning og support. Å bytte komponenter i Robot Gatekeeper skal være så enkelt at kunden selv kan utføre dette.
Ved å unngå å måtte reise ut hver gang en del skal byttes, kan vi levere en fullverdig support til en mye lavere pris. En fordel for oss, en fordel for våre kunder.
En vesentlig del av supporten er en kontinuerlig overvåkning av systemet og rask feilretting. Robot Gatekeeper rapporterer kontinuerlig på sin status, og dersom "heartbeat" uteblir eller systemet rapporter at utstyrsensorer (RFid lesere ) eller dørsensor er utilgjengelige, vil vi som leverandør få meding om dette både på sms og e-post. I de aller fleste tilfeller dreier feilmeldinger seg om forhold i kundens datanettverk som gjør at "heartbeat" fra Robot Gatekeeper uteblir, og systemet kan likevel være helt inntakt. Men vi ønsker fortest mulig å få gjenopprettet full overvåkning for å nå det som er vårt mål: at kunden skal helt og holdent unngå ulykker i sine lagerrober som følge av et uoppmerksomt øyeblikk.